Werken bij Poelmann van den Broek

Onze klanten zijn ondernemers. Om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen assisteer jij onze advocaten bij uitdagende zaken. Wij streven ernaar om jou te laten excelleren waarin je goed bent en wat je leuk vindt om te doen. Je draait mee in een stimulerende en dynamische werkomgeving, waar het elke dag anders is. De informele en open sfeer tussen alle medewerkers is kenmerkend voor ons kantoor. Bij ons gaan werk en plezier hand in hand en we zijn ons er continu bewust van voor wie we dit doen: onze klanten.

Team Bouw

Ons team bestaat uit 7 bouwrechtadvocaten gespecialiseerd in civiel recht en 2 team-assistenten (juridisch secretaresses). Het werk van onze advocaten draait om bouwprojecten, van klein tot groot, van woning tot woonwijken en van wegen tot windmolenparken.

Wat ga je doen?

Als team assistent ben je onderdeel van een ambitieus team. Je werkt samen met ervaren team assistenten en samen met jouw collega’s draag je zorg voor alle uitvoerende secretariële taken zodat de advocaten zich zoveel mogelijk kunnen richten op hun werkzaamheden. Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Agendabeheer voor de advocaten;
  • Assistentie op gebied van termijnbewaking;
  • Het zelfstandig opstellen van correspondentie;
  • Het wekelijks (actief) deelnemen aan het teamoverleg;
  • Redactie van correspondentie/processtukken;
  • Dossiers aanmaken en bijhouden;
  • Het up-to-date houden van klantgegevens.

Dit ben jij

  • Je vindt het leuk om in een team te werken en haalt voldoening uit het optimaal ondersteunen van advocaten;
  • Je bent nauwkeurig en hebt de wil om te leren;
  • Je vindt het leuk om jezelf te ontwikkelen;
  • Je denkt graag mee om processen efficiënter te laten verlopen;
  • Naast je uitvoerende taken faciliteer je alles om het werk heen.

Wat je verder meeneemt

  • Mbo-4 werk- en denkniveau, bij voorkeur afgeronde (juridisch) secretariële opleiding;
  • Goede beheersing van Microsoft Office;
  • Handigheid met digitale systemen en programma’s
  • Ervaring met documentmanagement;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal; en
  • Kennis van de Duitse en/of Engelse taal is een pré.

Jouw talent = ons succes

Binnen Poelmann van den Broek vinden wij het belangrijk dat iedereen zijn talenten optimaal kan benutten. Daarom hebben wij een talentmanagementprogramma ontwikkeld. Hiermee kun je inzicht krijgen in jouw talenten en maken we graag samen met jou een plan om jouw functie op die manier in te richten om jouw talenten optimaal te benutten. Ben jij goed in het organiseren van evenementen of past een coördinerende rol jou goed? Samen gaan we op zoek naar de perfecte combinatie van jouw talent en takenpakket.

Wat wij jou bieden

  • Een plezierige informele werkomgeving met gedreven professionals;
  • Een dienstverband voor 3 dagen of 4 dagen (verdeling van de uren in overleg is bespreekbaar);
  • Inschaling in functiegroep 5 met een salaris tussen € 2.582,69 en € 3.651,93 bruto per maand (afhankelijk van leeftijd en werkervaring) op basis van een 40-urig (fulltime) dienstverband;
  • 25 vakantiedagen o.b.v. 40-urige werkweek;
  • Maximaal 3 verplichte verlofdagen, waarvan 2 voor rekening werkgever;
  • Een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar, met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Gezellige kantooractiviteiten.

Toplocatie

Ons kantoor is gelokaliseerd aan de Wijchenseweg in Nijmegen en gemakkelijk te bereiken met auto en openbaar vervoer. Het pand biedt de mogelijkheid om in teams te werken. We vinden het belangrijk om dat zoveel mogelijk te faciliteren. Want juist de combinatie van al onze expertises maakt dat we klanten op alle relevante vlakken gespecialiseerd kunnen adviseren.

Thuiswerken loont, maar…

De ervaring met thuiswerken leerde hoe belangrijk het is om locatie-onafhankelijk te kunnen werken. Omdat we onze hardware en software hebben aangepast, kun je de werkplek kiezen die op dat moment past. Bijvoorbeeld een teamplek, een concentratieplek of zelfs een plek buiten op het terras. En ook thuiswerken wordt ondersteund in afstemming met de overige teamleden.

…het is gezelliger met elkaar!

Nu is nóg duidelijker geworden hoe belangrijk het is om elkaar te ontmoeten. Dat geven we in ons nieuwe pand de hoofdrol met een grote koffiehoek, een terras, een bar, kamers die flexibel aan te passen zijn aan 5 tot 20 personen, plekken waar klanten kunnen werken en een grote multifunctionele ruimte waar we grote groepen kunnen ontvangen.

Veel ruimte voor ontspanning en plezier

Deelname aan sportieve en sociale activiteiten, zowel binnen als buiten kantoor, wordt van harte aangemoedigd. Want samen actief zijn werkt beter. Zien we jou straks ook op onze vrijmibo? Of wat dacht je van het kantoorfeest met cabaret? Verder organiseren we voor alle collega’s o.a. een padelcompetitie, lunchwandelingen, een gezellig sinterklaasfeest, kerstborrel, nieuwjaarsreceptie, het teamuitje en een jaarlijkse skitrip. Genoeg te beleven dus!

Enthousiast?

Iedereen is welkom

We streven ernaar een werkgever te zijn met gelijke kansen voor iedereen. We zetten ons dan ook maximaal in voor gelijke kansen op de arbeidsmarkt. We zijn er namelijk van overtuigd dat we tot de mooiste resultaten komen als we verschillende persoonlijkheden, perspectieven en achtergronden samenbrengen.

Kopje koffie?

Ben jij na het lezen van deze vacature nieuwsgierig geworden? Dan nodigen we je van harte uit om een keer geheel vrijblijvend een kop koffie te komen drinken.

Direct solliciteren mag natuurlijk ook. Graag zelfs! Stuur dan je CV en je motivatie naar sollicitaties@pvdb.nl.

Werken aan uitdagende zaken

Onze klanten zijn ondernemers en jij zult werken aan uitdagende zaken.

Vitaliteit op de werkvloer

Deelname aan sportieve en sociale activiteiten, zowel binnen als buiten kantoor, wordt van harte aangemoedigd. Want actief zijn werkt beter.

Goede werk-privé balans

In gesprek zorgen we voor een ideale situatie. Ontspanning op werk, vitaliteit, parttime en thuiswerken krijgen allen aandacht.

Persoonlijke ontwikkeling

Alle medewerkers zijn even belangrijk en iedereen mag zichzelf zijn. Wij streven ernaar om jou te laten excelleren waar je goed in bent en wat je leuk vindt om te doen.

Blijf Scherp Pvdb Horizon

Stel je vraag aan Stefan

Voor inhoudelijke vragen mag je telefonisch contact opnemen met Stefan Kloots via tel:024-3811455. Uiteraard behandelen we je sollicitatie vertrouwelijk.