Werken bij Poelmann van den Broek

Onze klanten zijn ondernemers. Om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen assisteer jij onze advocaten bij uitdagende zaken. Wij streven ernaar om jou te laten excelleren waarin je goed bent en wat je leuk vindt om te doen. Je draait mee in een stimulerende en dynamische werkomgeving, waar het elke dag anders is. De informele en open sfeer tussen alle medewerkers is kenmerkend voor ons kantoor. Bij ons gaan werk en plezier hand in hand en we zijn ons er continu bewust van voor wie we dit doen: onze klanten.

Coördinator secretariaat (24-40 uur)

Als coördinator SSC ben je een belangrijke en menselijke spil in de organisatie. Je combineert de rol van medewerker SSC met het sturing geven aan de 7 teamleden van het SSC, een team van dagelijks ongeveer 3-4 collega’s. Je zorgt voor verbinding en voert functioneringsgesprekken met als doel zowel persoonlijke als gezamenlijke groei in het team.

Je bent verantwoordelijk voor het rooster, een soepele dagelijkse werkstroom en het optimaal benutten van ieders expertise.

Daarnaast zijn we constant op zoek naar procesoptimalisatie en ook daar kan jij als coördinator je waarde laten zien. Je signaleert niet alleen knelpunten, maar je initieert, overlegt, coacht, stuurt aan en lost op, altijd op een plezierige en respectvolle manier. Je hebt een korte lijn met de directeur om regelmatig te overleggen.

Als meewerkend lid zal je naast je coördinerende taken ook een breed scala aan administratieve, ontzorgende en gast ontvangende taken uitvoeren.

Het coördinerende deel van de werkzaamheden zal in het begin uit ongeveer 40 procent bestaan, na verloop van tijd verwachten we dat dit terugloopt naar 20 procent.

Hier zijn wij naar op zoek

Onder alle omstandigheden blijf je gefocust en cliëntgericht, je laat je niet snel van de wijs brengen. Je bent hartelijk en professioneel, je schakelt snel indien nodig. Daarbij heb je een ruime blik op wat zich afspeelt in een organisatie en kun je dat uitstekend vertalen naar cliënttevredenheid én plezierige relaties binnen het team. Je beheert een uitstekende manier van feedback geven en denkt graag mee in persoonlijke wensen, ambities en uitdagingen. Je wordt er blij van om verbeterend en verbindend de samenwerking aan te gaan, maar kan ook prima zelfstandig je werkdag grotendeels invullen met uitvoerende werkzaamheden. Qua werkweek zou het uitstekend passen wanneer je meerdere dagen per week beschikbaar bent, je werkuren zijn mogelijk nader overeen te komen.

Waar wij blij van worden

  • Sterke sociale en communicatieve vaardigheden
  • Cliënt- en servicegericht
  • Flexibel en verantwoordelijk
  • Een overtuigende en prettige persoonlijkheid
  • Een ervaren leidinggevende
  • Zelfstandig, zorgvuldig, initiatiefnemer en efficiënt

Jouw talent = ons succes

Binnen Poelmann van den Broek vinden wij het belangrijk dat iedereen zijn talenten optimaal kan benutten. Daarom hebben wij een talentmanagementprogramma ontwikkeld. In dit programma krijg jij de mogelijkheid inzicht te krijgen in jouw kunnen en doen we er alles aan om jouw functie op die manier in te richten dat jij jouw competenties daadwerkelijk in kan zetten. Samen gaan we op zoek naar de perfecte combinatie van jouw talent en takenpakket.

Wat wij jou bieden

  • Een plezierige informele werkomgeving met gedreven professionals;
  • Een dienstverband voor minimaal 3 dagen per week, 24 uur;
  • Inschaling in functiegroep 6 met een salaris tussen € 2.859,30 en € 4.083.42 bruto per maand (afhankelijk van leeftijd en werkervaring) op basis van een 40-urig (fulltime) dienstverband;
  • 25 vakantiedagen o.b.v. 40-urige werkweek;
  • Maximaal 3 verplichte verlofdagen, waarvan 2 voor rekening werkgever;
  • Een arbeidsovereenkomst in eerste instantie voor de duur van een jaar, met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Gezellige kantooractiviteiten.

Toplocatie

Ons gloednieuwe kantoor is gelokaliseerd aan de Wijchenseweg in Nijmegen en gemakkelijk te bereiken met auto en openbaar vervoer. Het nieuwe pand biedt de mogelijkheid om in teams te werken. We vinden het belangrijk om dat zoveel mogelijk te faciliteren. Want juist de combinatie van al onze expertises maakt dat we klanten op alle relevante vlakken gespecialiseerd kunnen adviseren.

Thuiswerken loont, maar…

De ervaring met thuiswerken leerde hoe belangrijk het is om locatie-onafhankelijk te kunnen werken. Omdat we onze hardware en software hebben aangepast, kun je de werkplek kiezen die op dat moment past. Bijvoorbeeld een teamplek, een concentratieplek of zelfs een plek buiten op het terras. En ook thuiswerken wordt ondersteund.

…het is gezelliger met elkaar!

Nu is nóg duidelijker geworden hoe belangrijk het is om elkaar te ontmoeten. Dat geven we in ons nieuwe pand de hoofdrol met een grote koffiehoek, een terras, een bar, kamers die flexibel aan te passen zijn aan 5 tot 20 personen, plekken waar klanten kunnen werken en een grote multifunctionele ruimte waar we grote groepen kunnen ontvangen.

Veel ruimte voor ontspanning en plezier

Deelname aan sportieve en sociale activiteiten, zowel binnen als buiten kantoor, wordt van harte aangemoedigd. Want samen actief zijn werkt beter. Zien we jou straks ook op onze vrijmibo? Of wat dacht je van het kantoorfeest met cabaret? Verder organiseren we voor alle collega’s o.a. een padelcompetitie, lunchwandelingen, een gezellig sinterklaasfeest, kerstborrel, nieuwjaarsreceptie, het teamuitje en een jaarlijkse skitrip. Genoeg te beleven dus!

Enthousiast?

Iedereen is welkom

We streven ernaar een werkgever te zijn met gelijke kansen voor iedereen. We zetten ons dan ook maximaal in voor gelijke kansen op de arbeidsmarkt. We zijn er namelijk van overtuigd dat we tot de mooiste resultaten komen als we verschillende persoonlijkheden, perspectieven en achtergronden samenbrengen.

Kopje koffie?

Ben jij na het lezen van deze vacature nieuwsgierig geworden? Dan nodigen we je van harte uit om een keer geheel vrijblijvend een kop koffie te komen drinken met Arjan Stuij.

Direct solliciteren mag natuurlijk ook. Graag zelfs! Stuur dan je CV en je motivatie naar sollicitaties@pvdb.nl.

Werken aan uitdagende zaken

Onze klanten zijn ondernemers en jij zult werken aan uitdagende zaken.

Vitaliteit op de werkvloer

Deelname aan sportieve en sociale activiteiten, zowel binnen als buiten kantoor, wordt van harte aangemoedigd. Want actief zijn werkt beter.

Goede werk-privé balans

In gesprek zorgen we voor een ideale situatie. Ontspanning op werk, vitaliteit, parttime en thuiswerken krijgen allen aandacht.

Persoonlijke ontwikkeling

Alle medewerkers zijn even belangrijk en iedereen mag zichzelf zijn. Wij streven ernaar om jou te laten excelleren waar je goed in bent en wat je leuk vindt om te doen.

Blijf Scherp Pvdb Horizon

Stel je vraag aan Babs

Voor inhoudelijke vragen mag je telefonisch contact opnemen met Babs Nijhuis. Uiteraard behandelen we je sollicitatie vertrouwelijk.